dionisiy1500 | Дата: Четверг, 25.08.2016, 06:37 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2194
Статус: Offline
| Исх.4.1-9. Знамения убеждения
исх4:1 Отвеща же моисей и рече: аще не уверуют ми, ниже послушают гласа моего, рекут бо, яко не явися тебе Бог, что реку к ним? исх4:2 И рече к нему Господь: что сие есть в руце твоей? Он же рече: жезл. исх4:3 И рече: поверзи его на землю. И верже и на землю, и бысть змий: и отбеже моисей от него. исх4:4 И рече Господь к моисею: простри руку и ими за хвост. Простер убо руку, взя за хвост, и бысть жезл в руце его. исх4:5 Да уверуют ти, яко явися тебе Господь Бог отец твоих, Бог авраамов и Бог исааков и Бог иаковль. исх4:6 Рече же ему Господь паки: вложи руку твою в недро твое. И вложи руку в недро свое, и изят ю от недра своего, и бысть рука его прокажена яко снег. исх4:7 И рече паки ему Господь: вложи руку твою в недро твое. И вложи руку свою в недро свое, и изят ю от недра своего, и бысть паки в румянстве плоти своея. исх4:8 Аще же не уверуют тебе, ниже послушают гласа знамения перваго, уверуют тебе ради гласа знамения втораго: исх4:9 и будет аще не уверуют тебе двема знамениями сими, ниже послушают гласа твоего, да возмеши от воды речныя, и пролиеши на сухо: и будет вода, юже возмеши от реки, кровию на сусе.
*
Думаю, что знамения, предложенные Богом, будут убедительнее прочих.
**
исх4:2 И рече к нему Господь: что сие есть в руце твоей? Он же рече: жезл. исх4:3 И рече: поверзи его на землю. И верже и на землю, и бысть змий: и отбеже моисей от него. исх4:4 И рече Господь к моисею: простри руку и ими за хвост. Простер убо руку, взя за хвост, и бысть жезл в руце его. исх4:5 Да уверуют ти, яко явися тебе Господь Бог отец твоих, Бог авраамов и Бог исааков и Бог иаковль.
*
Рука, думаю, есть образ разумного делания.
Если позволим своему разуму свободно действовать в видимом чувствами (повержем на землю), то наша мысль станет для нас ядовитым змием.
Если же во всяком делании будем иметь в виду его цель (возьмем его за хвост), то наше делание станет нам полезным орудием (жезлом).
Если согласимся делать целенаправленно, то непременно придем к мысли о Боге, как лучшей цели для делания.
**
исх4:6 Рече же ему Господь паки: вложи руку твою в недро твое. И вложи руку в недро свое, и изят ю от недра своего, и бысть рука его прокажена яко снег. исх4:7 И рече паки ему Господь: вложи руку твою в недро твое. И вложи руку свою в недро свое, и изят ю от недра своего, и бысть паки в румянстве плоти своея. исх4:8 Аще же не уверуют тебе, ниже послушают гласа знамения перваго, уверуют тебе ради гласа знамения втораго:
*
Недро, думаю, есть образ сердца человека.
Человек есть существо собственно разумное (словесное).
Тот дух, который протекает через сердце человека, не есть собственно его, но чей-то, хотя мы и называем его духом человека, и он зависит от устроения сердца.
*
Если в нас дух лукавого, то непременно станем разумно грешить, не замечая этого (бысть рука его прокажена яко снег).
Если в нас Святой Дух, то наш разум вернется в естественную чистоту (и бысть паки в румянстве плоти своея).
**
исх4:9 и будет аще не уверуют тебе двема знамениями сими, ниже послушают гласа твоего, да возмеши от воды речныя, и пролиеши на сухо: и будет вода, юже возмеши от реки, кровию на сусе.
*
Вода напаяет произрастания делания.
Люди, живущие в духовном Египте, пьют от тамошней реки и полагают себя свободными в делании.
Но если они рассмотрят твердые направления своего делания (пролиеши на сухо), то непременно увидят себя рабами страстей (грехов).
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |