dionisiy1500 | Дата: Воскресенье, 07.04.2013, 18:08 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2203
Статус: Offline
| Быт.10.21-11.26.
21 И симу родися и тому, отцу всех сынов еверовых, брату иафефа старейшаго. 22 Сынове симовы: елам и ассур, и арфаксад и луд, и арам и каинан. 23 И сынове арамли: ос и ул, и гатер и мосох. 24 И арфаксад роди каинана, каинан же роди салу, сала же роди евера. 25 И родистася еверу два сына: имя единому фалек: во дни бо его разделися земля: и имя брату его иектан. 26 Иектан же роди елмодада и салефа, и сармофа и иараха, 27 и одорра и евила и декла, 28 и евала и авимаила и совева, 29 и уфира и евила и иовава: вси сии сынове иектановы. 30 И бысть селение их от маси даже приити до сафира, горы восточныя. 31 Сии сынове симовы, в племенех своих, по языком их, в странах их и в народех их. 32 Сия племена сынов ноевых по родом их, по языком их: от сих разсеяшася острови языков на земли по потопе. 11 1 И бе вся земля устне едине, и глас един всем. 2 И бысть внегда поити им от восток, обретоша поле в земли сеннаарстей и вселишася тамо. 3 И рече человек ближнему своему: приидите, сотворим плинфы и испечем их огнем. И бысть им плинфа в камень, и брение вместо мела. 4 И рекоша: приидите, созиждем себе град и столп, егоже верх будет даже до небесе: и сотворим себе имя, прежде неже разсеятися нам по лицу всея земли. 5 И сниде Господь видети град и столп, егоже созидаша сынове человечестии. 6 И рече Господь: се, род един, и устне едине всех, и сие начаша творити: и ныне не оскудеют от них вся, елика аще восхотят творити. 7 Приидите, и сошедше смесим тамо язык их, да не услышат кийждо гласа ближняго (своего). 8 И разсея их оттуду Господь по лицу всея земли: и престаша зиждуще град и столп. 9 Сего ради наречеся имя его смешение, яко тамо смеси Господь устна всея земли, и оттуду разсея их Господь по лицу всея земли. 10 И сия бытия симова: и бяше сим сын ста лет, егда роди арфаксада, во второе лето по потопе: 11 и поживе сим, повнегда родити ему арфаксада, лет пять сот и роди сыны и дщери: и умре. 12 И поживе арфаксад лет сто тридесять пять и роди каинана: 13 и поживе арфаксад, повнегда родити ему каинана, лет триста тридесять и роди сыны и дщери: и умре. И поживе каинан лет сто тридесять и роди салу: и поживе каинан, повнегда родити ему салу, лет триста тридесять и роди сыны и дщери: и умре. 14 И поживе сала лет сто тридесять и роди евера: 15 и поживе сала, повнегда родити ему евера, лет триста тридесять и роди сыны и дщери: и умре. 16 И поживе евер лет сто тридесять четыри и роди фалека: 17 и поживе евер, повнегда родити ему фалека, лет триста седмьдесят и роди сыны и дщери: и умре. 18 И поживе фалек лет сто тридесять и роди рагава: 19 и поживе фалек, повнегда родити ему рагава, лет двесте девять и роди сыны и дщери: и умре. 20 И поживе рагав лет сто тридесять два и роди серуха: 21 и поживе рагав, повнегда родити ему серуха, лет двесте седмь и роди сыны и дщери: и умре. 22 И поживе серух лет сто тридесять и роди нахора: 23 и поживе серух, повнегда родити ему нахора, лет двесте и роди сыны и дщери: и умре. 24 И поживе нахор лет седмьдесят девять и роди фарру: 25 и поживе нахор, повнегда родити ему фарру, лет сто двадесять девять и роди сыны и дщери: и умре. 26 И поживе фарра лет седмьдесят и роди аврама и нахора и аррана.
***
Каждый человек имеет несколько имен.
Например: землянин, евразиец, русский, москвич, Иванов, Петр.
Каждое имя отделяет его от людей с другими именами (арфаксад = предел халдеев).
Писание в приведенном выше тексте говорит, что такое отделение негативно действует на человека, так как в нем образуется стремление возвеличить свое имя (построить башню до неба).
Потому Бог, чтобы уменьшить масштаб неразумных действий до пределов одного человека, делает так, что человек не понимает (не слышит) ближнего.
***
После такого разделения из всего множества людей Бог выбирает тех, кто дружественен к ближнему (рагав), даже если и не понимает его.
О таких он осуществляет специальный промысел, как Виноградарь о виноградной лозе (серух).
Сообщает им способность слышать ближнего и Бога (нахор).
Учит их мнению о том, что движение к Богу совершается от мнения к мнению или от силы к силе (фарра).
***
Мы удивляемся, почему Бог об одних промышляет больше, а о других меньше. Некоторые даже говорят о том, что будущее каждого предопределено.
А вот и не так.
Будущее каждого человека в его руках.
Если человек будет дружественен своему ближнему, то Бог будет промышлять о его спасении.
***
Богу нашему слава. Аминь.
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |