[ Обновленные темы · Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Форум » Размышления о Священном Писании » Бытие » Имя. Начало спасения.
Имя. Начало спасения.
dionisiy1500Дата: Воскресенье, 07.04.2013, 18:08 | Сообщение # 1
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2203
Статус: Offline
Быт.10.21-11.26.

21 И симу родися и тому, отцу всех сынов еверовых, брату иафефа старейшаго.
22 Сынове симовы: елам и ассур, и арфаксад и луд, и арам и каинан.
23 И сынове арамли: ос и ул, и гатер и мосох.
24 И арфаксад роди каинана, каинан же роди салу, сала же роди евера.
25 И родистася еверу два сына: имя единому фалек: во дни бо его разделися земля: и имя брату его иектан.
26 Иектан же роди елмодада и салефа, и сармофа и иараха,
27 и одорра и евила и декла,
28 и евала и авимаила и совева,
29 и уфира и евила и иовава: вси сии сынове иектановы.
30 И бысть селение их от маси даже приити до сафира, горы восточныя.
31 Сии сынове симовы, в племенех своих, по языком их, в странах их и в народех их.
32 Сия племена сынов ноевых по родом их, по языком их: от сих разсеяшася острови языков на земли по потопе.
11
1 И бе вся земля устне едине, и глас един всем.
2 И бысть внегда поити им от восток, обретоша поле в земли сеннаарстей и вселишася тамо.
3 И рече человек ближнему своему: приидите, сотворим плинфы и испечем их огнем. И бысть им плинфа в камень, и брение вместо мела.
4 И рекоша: приидите, созиждем себе град и столп, егоже верх будет даже до небесе: и сотворим себе имя, прежде неже разсеятися нам по лицу всея земли.
5 И сниде Господь видети град и столп, егоже созидаша сынове человечестии.
6 И рече Господь: се, род един, и устне едине всех, и сие начаша творити: и ныне не оскудеют от них вся, елика аще восхотят творити.
7 Приидите, и сошедше смесим тамо язык их, да не услышат кийждо гласа ближняго (своего).
8 И разсея их оттуду Господь по лицу всея земли: и престаша зиждуще град и столп.
9 Сего ради наречеся имя его смешение, яко тамо смеси Господь устна всея земли, и оттуду разсея их Господь по лицу всея земли.
10 И сия бытия симова: и бяше сим сын ста лет, егда роди арфаксада, во второе лето по потопе:
11 и поживе сим, повнегда родити ему арфаксада, лет пять сот и роди сыны и дщери: и умре.
12 И поживе арфаксад лет сто тридесять пять и роди каинана:
13 и поживе арфаксад, повнегда родити ему каинана, лет триста тридесять и роди сыны и дщери: и умре. И поживе каинан лет сто тридесять и роди салу: и поживе каинан, повнегда родити ему салу, лет триста тридесять и роди сыны и дщери: и умре.
14 И поживе сала лет сто тридесять и роди евера:
15 и поживе сала, повнегда родити ему евера, лет триста тридесять и роди сыны и дщери: и умре.
16 И поживе евер лет сто тридесять четыри и роди фалека:
17 и поживе евер, повнегда родити ему фалека, лет триста седмьдесят и роди сыны и дщери: и умре.
18 И поживе фалек лет сто тридесять и роди рагава:
19 и поживе фалек, повнегда родити ему рагава, лет двесте девять и роди сыны и дщери: и умре.
20 И поживе рагав лет сто тридесять два и роди серуха:
21 и поживе рагав, повнегда родити ему серуха, лет двесте седмь и роди сыны и дщери: и умре.
22 И поживе серух лет сто тридесять и роди нахора:
23 и поживе серух, повнегда родити ему нахора, лет двесте и роди сыны и дщери: и умре.
24 И поживе нахор лет седмьдесят девять и роди фарру:
25 и поживе нахор, повнегда родити ему фарру, лет сто двадесять девять и роди сыны и дщери: и умре.
26 И поживе фарра лет седмьдесят и роди аврама и нахора и аррана.


***

Каждый человек имеет несколько имен.

Например: землянин, евразиец, русский, москвич, Иванов, Петр.

Каждое имя отделяет его от людей с другими именами (арфаксад = предел халдеев).

Писание в приведенном выше тексте говорит, что такое отделение негативно действует на человека, так как в нем образуется стремление возвеличить свое имя (построить башню до неба).

Потому Бог, чтобы уменьшить масштаб неразумных действий до пределов одного человека, делает так, что человек не понимает (не слышит) ближнего.

***

После такого разделения из всего множества людей Бог выбирает тех, кто дружественен к ближнему (рагав), даже если и не понимает его.

О таких он осуществляет специальный промысел, как Виноградарь о виноградной лозе (серух).

Сообщает им способность слышать ближнего и Бога (нахор).

Учит их мнению о том, что движение к Богу совершается от мнения к мнению или от силы к силе (фарра).

***

Мы удивляемся, почему Бог об одних промышляет больше, а о других меньше. Некоторые даже говорят о том, что будущее каждого предопределено.

А вот и не так.

Будущее каждого человека в его руках.

Если человек будет дружественен своему ближнему, то Бог будет промышлять о его спасении.

***

Богу нашему слава. Аминь.


Богу нашему слава. Аминь.
 
Форум » Размышления о Священном Писании » Бытие » Имя. Начало спасения.
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск: