dionisiy | Дата: Четверг, 31.01.2013, 10:50 | Сообщение # 1 |
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 651
Статус: Offline
| Быт.4.1-26.
«1 Адам же позна еву жену свою, и заченши роди каина и рече: стяжах человека Богом. 2 И приложи родити брата его, авеля. И бысть авель пастырь овец, каин же бе делаяй землю. 3 И бысть по днех, принесе каин от плодов земли жертву Богу: 4 и авель принесе и той от первородных овец своих и от туков их. И призре Бог на авеля и на дары его: 5 на каина же и на жертвы его не внят. И опечалися каин зело, и испаде лице его. 6 И рече Господь Бог каину: вскую прискорбен был еси? и вскую испаде лице твое? 7 Еда аще право принесл еси, право же не разделил еси, не согрешил ли еси? умолкни: к тебе обращение его, и ты тем обладаеши. 8 И рече каин ко авелю брату своему: пойдем на поле. И бысть внегда быти им на поли, воста каин на авеля брата своего и уби его. 9 И рече Господь Бог ко каину: где есть авель брат твой? И рече: не вем: еда страж брату моему есмь аз? 10 И рече Господь: что сотворил еси сие? глас крове брата твоего вопиет ко мне от земли: 11 и ныне проклят ты на земли, яже разверзе уста своя прияти кровь брата твоего от руки твоея: 12 егда делаеши землю, и не приложит силы своея дати тебе: стеня и трясыйся будеши на земли. 13 И рече каин ко Господу Богу: вящшая вина моя, еже оставитися ми: 14 аще изгониши мя днесь от лица земли, и от лица твоего скрыюся, и буду стеня и трясыйся на земли, и будет, всяк обретаяй мя убиет мя. 15 И рече ему Господь Бог: не тако: всяк убивый каина седмижды отмстится. И положи Господь Бог знамение на каине, еже не убити его всякому обретающему его. 16 И изыде каин от лица Божия и вселися в землю наид, прямо едему. 17 И позна каин жену свою, и заченши роди еноха. И бе зиждяй град, и именова град во имя сына своего енох. 18 Родися же еноху гаидад: и гаидад роди малелеила: и малелеил роди мафусала: мафусал же роди ламеха. 19 И взя себе ламех две жены: имя единей ада и имя вторей селла. 20 И роди ада иовила: сей бяше отец жнвущих в селениих скотопитателей. 21 И имя брату его иувал: сей бяше показавый певницу и гусли. 22 Селла же и тая роди фовела: сей бяше млатобиец, ковачь меди и железа: сестра же фовелова ноема. 23 рече же ламех своим женам: ада и селла, услышите глас мой, жены ламеховы, внушите моя словеса: яко мужа убих в язву мне и юношу в струп мне: 24 яко седмицею отмстися от каина, от ламеха же седмьдесят седмицею. 25 Позна же адам еву жену свою: и заченши роди сына, и именова имя ему сиф, глаголющи: воскреси бо ми Бог семя другое, вместо авеля, егоже уби каин. 26 И сифу бысть сын: именова же имя ему енос: сей упова призывати имя Господа Бога»
***
Человек в лице каина убил в себе мнение о праведности (авеля), а в лице ламеха – мнение о добродетели (мужа) и мнение о подвиге (юношу). Стал желать пребывания в одном приятном (ноема).
В лице каина человек сознает себя самовластным (богом) и мнение это положено (оставлено) Богом в человеке в наказание ему.
«15 И рече ему Господь Бог: не тако: всяк убивый каина седмижды отмстится. И положи Господь Бог знамение на каине, еже не убити его всякому обретающему его»
Но Бог не оставил совсем свое творение, положив в человеке новое основание (сиф) вместо праведности (авель).
Человек вновь может стать собственно человеком (енос), если будет уповать призывать имя Господа Бога.
***
Простите ... Прошу Ваших молитв.
|
|
| |
dionisiy | Дата: Четверг, 31.01.2013, 10:55 | Сообщение # 2 |
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 651
Статус: Offline
| Не может спастись человек, если не будет уповать ..., если не будет призывать "Имя Господа Бога"
Упование есть твердая надежда.
Простите ... Прошу Ваших молитв.
|
|
| |
dionisiy | Дата: Четверг, 31.01.2013, 11:02 | Сообщение # 3 |
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 651
Статус: Offline
| "Имя Господа Бога"
Бог может действовать относительно нас. Смыслы этих действий составляют Имя.
Например:
"Господи Иисусе Христе Сыне Божий"
Господи - дай нам свободный доступ к Тебе
Иисусе - спаси нас от грехов
Христе - дай нам благодать Духа
Сыне Божий - усынови Отцу
***
Когда призываем Имя, просим Бога о его действиях относительно нас.
Простите ... Прошу Ваших молитв.
|
|
| |