[ Обновленные темы · Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Форум » Размышления о Священном Писании » Бытие » Об обрезании
Об обрезании
dionisiyДата: Пятница, 26.08.2011, 08:45 | Сообщение # 1
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 651
Статус: Offline
Быт.17.9-14.

9 И рече Бог ко аврааму: ты же завет мой соблюдеши, ты и семя твое по тебе в роды их.
10 И сей завет, егоже соблюдеши между мною и вами, и между семенем твоим по тебе в роды их: обрежется от вас всяк мужеск пол,
11 и обрежете плоть крайнюю вашу, и будет в знамение завета между мною и вами.
12 И младенец осми дний обрежется вам, всяк мужеский пол в родех ваших: и домочадец, и купленый от всякаго сына чуждаго, иже несть от семене твоего: обрезанием обрежется домочадец дому твоего и купленый.
13 И будет завет мой на плоти вашей в завет вечен.
14 Необрезаный же мужеский пол, иже не обрежет плоти крайния своея в день осмый, погубится душа та от рода своего: яко завет мой разори.


***

Думаю, обрезание лучше всего понять через Евангельскую притчу.

***

Мф.13.1-23.

1 В день же той изшед Иисус из дому, седяше при мори.
2 И собрашася к нему народи мнози, якоже ему в корабль влезти и сести: и весь народ на брезе стояше.
3 И глагола им притчами много, глаголя: се, изыде сеяй, да сеет:
4 и сеющу ему, ова падоша при пути, и приидоша птицы и позобаша я:
5 другая же падоша на каменных, идеже не имеяху земли многи, и абие прозябоша, зане не имеяху глубины земли:
6 солнцу же возсиявшу присвянуша, и зане не имеяху корения, изсхоша:
7 другая же падоша в тернии, и взыде терние и подави их:
8 другая же падоша на земли добрей и даяху плод, ово убо сто, ово же шестьдесят, ово же тридесять:
9 имеяй ушы слышати да слышит.
10 И приступивше ученицы (его) рекоша ему: почто притчами глаголеши им?
11 Он же отвещав рече им: яко вам дано есть разумети тайны Царствия небеснаго, онем же не дано есть:
12 иже бо имать, дастся ему и преизбудет (ему): а иже не имать, и еже имать, возмется от него:
13 сего ради в притчах глаголю им, яко видяще не видят, и слышаще не слышат, ни разумеют:
14 и сбывается в них пророчество исаиино, глаголющее: слухом услышите, и не имате разумети: и зряще узрите, и не имате видети:
15 отолсте бо сердце людий сих, и ушима тяжко слышаша, и очи свои смежиша, да не когда узрят очима, и ушима услышат, и сердцем уразумеют, и обратятся, и изцелю их.
16 Ваша же блаженна очеса, яко видят, и уши ваши, яко слышат:
17 аминь бо глаголю вам, яко мнози пророцы и праведницы вожделеша видети, яже видите, и не видеша, и слышати, яже слышите, и не слышаша.
18 Вы же услышите притчу сеющаго:
19 всякому слышащему слово Царствия и не разумевающу, приходит лукавый и восхищает всеянное в сердцы его: сие есть, еже при пути сеянное.
20 А на камени сеянное, сие есть слышай слово и абие с радостию приемлет е:
21 не имать же корене в себе, но привременен есть: бывши же печали или гонению словесе ради, абие соблажняется.
22 А сеянное в тернии, се есть слышай слово, и печаль века сего и лесть богатства подавляет слово, и без плода бывает.
23 А сеянное на добрей земли, се есть слышай слово и разумевая: иже убо плод приносит и творит ово сто, ово же шестьдесят, ово тридесять.


***

Бог говорит к нам. Смыслы его слов являются чувственно: в звуке, цвете, вкусе, запахе, осязании, их движениях, в составленных из них образах и в прочем.

Человек состоит из плоти и духа. Дух замкнут сам в себе, а плоть направлена к познаваемой вещи.

Когда человек познает какую-либо вещь, его разумная сила направлена к ней. Движения разумной силы могут быть разумными и неразумными. Таким неразумным движением является чувство. Его, думаю, и можно понимать под крайней плотью.

Если человек разумно видит в явившихся чувственно вещах сокрытые смыслы божественных слов, то он обрезал свою крайнюю плоть.

***

Обрезание всегда совершается в восьмой день, когда человек водим не страстями (зверями души), но просвещен божественным светом (солнце). Обрезание относится к вечным вещам. Человек, начав, никогда не прекращает его.

***

Обрезание необходимо ради действующих в чувствах страстей.

***

Если сравнить обрезание и сокрушение сердца, то сокрушение кажется мне большим. Обрезание содержится в слышании слова и разумении, а сокрушение содержит слышание слова, разумение его смысла и творение в терпении плода.

***


Простите ... Прошу Ваших молитв.
 
Форум » Размышления о Священном Писании » Бытие » Об обрезании
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск: