dionisiy1500 | Дата: Четверг, 14.05.2020, 08:02 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2291
Статус: Offline
| Мф. Зачало 42
мф11:20 Тогда начат (ВО ВРЕМЯ ОНО, НАЧАТ:) Иисус поношати градовом, в нихже быша множайшыя силы его, зане не покаяшася: мф11:21 горе тебе, хоразине, горе тебе, вифсаидо: яко аще в тире и сидоне быша силы были бывшыя в вас, древле убо во вретищи и пепеле покаялися быша: мф11:22 обаче глаголю вам тиру и сидону отраднее будет в день судный, неже вам. мф11:23 И ты, капернауме, иже до небес вознесыйся, до ада снидеши: зане аще в содомех быша силы были бывшыя в тебе, пребыли убо быша до днешняго дне: мф11:24 обаче глаголю вам, яко земли содомстей отраднее будет в день судный, неже тебе.
*
Божественный путь есть путь святости, то есть, безгрешности. Потому Господь велит нам покаяться.
Можно увлечься какой-то частью пути святости и забыть про безгрешность.
Например, рассудительность (сидон = рыбная ловля) полезна в покаянии, но увлекшись ей и занявшись ее устроением (вифсаида = дом рыбной ловли) можно забыть про покаяние.
Или например, чтобы мы не отчаивались, Господь нас утешает (капернаум = село утешения). Узнав об этом, многие ищут в Церкви именно утешения, а не спасения.
Два есть образа прелести.
Первая, когда мы увлекаемся к каким-то чувственным удовольствиям.
Вторая, когда уклоняемся умом в неспасительные мнения.
*
мф11:25 В то время отвещав Иисус рече: исповедаютися, Отче, Господи небесе и земли, яко утаил еси сия от премудрых и разумных и открыл еси та младенцем: мф11:26 ей, Отче, яко тако бысть благоволение пред тобою.
*
Источником заблуждений служит высокое мнение о себе.
Не стоит считать себя источником смысла и рассуждения, но лучше положить себе быть послушным и невозмущающимся младенцем.
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |