dionisiy1500 | Дата: Вторник, 23.10.2018, 07:50 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2194
Статус: Offline
| Исх.25.8-16. Кивот свидения
исх25:8 И да сотвориши ми освящение, и явлюся в вас: исх25:9 и сотвориши ми по всему, елика аз покажу тебе на горе, образ скинии и образ всех сосудов ея: сице да сотвориши. исх25:10 И сотвориши кивот свидения от древ негниющих, двою лактий и пол в долготу, и лактя и пол в широту, и лактя и пол в высоту: исх25:11 и позлатиши его златом чистым, внутрьуду и внеуду позлатиши его, и сотвориши верху его венец злат витый окрест: исх25:12 и слиеши ему четыри колца злата, и возложиши на четыри страны его, два колца на едину страну, и два на другую страну. исх25:13 Сотвориши же носила от древа негниюща и позлатиши я златом чистым: исх25:14 и вложиши носила в колца, яже на странах кивота, носити ими кивот: исх25:15 в колцах кивота да будут носила не зыблющеся: исх25:16 и вложиши в кивот свидения, яже дам тебе.
*
Апостол Павел говорил о скинии свидения, как об образе мира.
Думаю, стоит согласиться с его мнением.
В таком смысле мир есть «память божественных чудес» В нем хранятся божественные образы (чудеса) — свидения. Описания божественных качеств (заповеди, …).
*
Центральным хранилищем (устроением памяти) является кивот свидения.
Кивот устроен из «негниющих древ», то есть, думаю, из нетленной (разумной, целенаправленной) жизни.
Жизни, устроенной (вместе) по образу Отца (долгота), Сына (широта) и Духа (высота).
В единстве естества и в особенностях лиц.
В согласии (гармонии, единстве, целостности) духа (и позлатиши его златом чистым, внутрьуду и внеуду позлатиши его).
В общении любви (и сотвориши верху его венец злат витый окрест).
*
Такое хранилище устраивается повторяющимся деланием в Воплощении, Царстве, Священстве и Ведении (и слиеши ему четыри колца злата, и возложиши на четыри страны его).
Исполнением Закона и Богослужением (два колца на едину страну, и два на другую страну).
*
Делание должно состоять не только в том, чтобы хранить, но и в том, чтобы возрастать в познании божественных чудес (сотвориши же носила от древа негниюща и позлатиши я златом чистым).
Так делает всякий истинно «нищий духом» (в колцах кивота да будут носила не зыблющеся).
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |