dionisiy1500 | Дата: Вторник, 18.04.2017, 08:35 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2189
Статус: Offline
| быт3:20 И нарече адам имя жене своей жизнь, яко та мати всех живущих. быт3:21 И сотвори Господь Бог адаму и жене его ризы кожаны, и облече их. быт3:22 И рече Бог: се, адам бысть яко един от нас, еже разумети доброе и лукавое: и ныне да не когда прострет руку свою и возмет от древа жизни и снест, и жив будет во век. быт3:23 И изгна его Господь Бог из рая сладости делати землю, от неяже взят бысть. быт3:24 И изрину адама, и всели его прямо рая сладости: и пристави херувима, и пламенное оружие обращаемое, хранити путь древа жизни.
*
быт4:1 Адам же позна еву жену свою, и заченши роди каина и рече: стяжах человека Богом. быт4:2 И приложи родити брата его, авеля. И бысть авель пастырь овец, каин же бе делаяй землю.
*
быт4:3 И бысть по днех, принесе каин от плодов земли жертву Богу: быт4:4 и авель принесе и той от первородных овец своих и от туков их. И призре Бог на авеля и на дары его: быт4:5 на каина же и на жертвы его не внят. И опечалися каин зело, и испаде лице его. быт4:6 И рече Господь Бог каину: вскую прискорбен был еси? и вскую испаде лице твое? быт4:7 Еда аще право принесл еси, право же не разделил еси, не согрешил ли еси? умолкни: к тебе обращение его, и ты тем обладаеши.
*
быт4:8 И рече каин ко авелю брату своему: пойдем на поле. И бысть внегда быти им на поли, воста каин на авеля брата своего и уби его.
*
быт4:9 И рече Господь Бог ко каину: где есть авель брат твой? И рече: не вем: еда страж брату моему есмь аз? быт4:10 И рече Господь: что сотворил еси сие? глас крове брата твоего вопиет ко мне от земли: быт4:11 и ныне проклят ты на земли, яже разверзе уста своя прияти кровь брата твоего от руки твоея: быт4:12 егда делаеши землю, и не приложит силы своея дати тебе: стеня и трясыйся будеши на земли. быт4:13 И рече каин ко Господу Богу: вящшая вина моя, еже оставитися ми: быт4:14 аще изгониши мя днесь от лица земли, и от лица твоего скрыюся, и буду стеня и трясыйся на земли, и будет, всяк обретаяй мя убиет мя. быт4:15 И рече ему Господь Бог: не тако: всяк убивый каина седмижды отмстится. И положи Господь Бог знамение на каине, еже не убити его всякому обретающему его. быт4:16 И изыде каин от лица Божия и вселися в землю наид, прямо едему.
*
Каин (стяжание)
Авель (пар, дуновение)
*
Падший человек преобладает в расположении сердца человека после грехопадения (стяжах человека Богом), но в нем остается и малое дуновение божественного (и приложи родити брата его, авеля).
Если первый упражняется в жизни вне Бога (каин же бе делаяй землю), то второе — в том, чтобы быть Богу послушным (бысть авель пастырь овец).
Малое второе бывает Богу угоднее большого первого (призре Бог на авеля и на дары его).
Из всех даров Бог предпочитает навык естественного послушания (и авель принесе и той от первородных овец своих и от туков их). Образ жизни в Боге.
Если человек не упражняется в приобретении такого навыка, то вовсе перестает понимать (егда делаеши землю, и не приложит силы своея дати тебе).
Свидетельством отсутствия понимания в человеке является его страх и недовольство обстоятельствами жизни (стеня и трясыйся будеши на земли).
*
Если человек пожелает избавить себя от окаянства, то должен быть готов искуситься в отношении семи божественных светов (всяк убивый каина седмижды отмстится).
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |