dionisiy1500 | Дата: Четверг, 23.03.2017, 08:55 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2189
Статус: Offline
| быт2:7 И созда Бог человека, персть (взем) от земли, и вдуну в лице его дыхание жизни: и бысть человек в душу живу. быт2:8 И насади Господь Бог рай во едеме на востоцех, и введе тамо человека, егоже созда.
*
быт3:16 И жене рече: умножая умножу печали твоя и воздыхания твоя: в болезнех родиши чада, и к мужу твоему обращение твое, и той тобою обладати будет. быт3:17 И адаму рече: яко послушал еси гласа жены твоея и ял еси от древа, егоже заповедах тебе сего единаго не ясти, от него ял еси: проклята земля в делех твоих, в печалех снеси тую вся дни живота твоего: быт3:18 терния и волчцы возрастит тебе, и снеси траву селную: быт3:19 в поте лица твоего снеси хлеб твой, дондеже возвратишися в землю, от неяже взят еси: яко земля еси, и в землю отидеши.
*
Едем (приятность, сладость)
*
Грехопадение изменило область переживаний человека.
Была сладость (едем), а стала горечь.
Был внутренний человек, стал внешний.
*
Насколько я понимаю, возвращение во внутреннего человека свидетельствуется некоторым приятным переживанием, которое бывает убедительно для его участников.
Как говорит Господь:
ин1:38 Обращься же Иисус и видев я по себе идуща, глагола има: чесо ищета? Она же реста ему: равви, еже глаголется сказаемо учителю, где живеши? ин1:39 (И) глагола има: приидита и видита. Приидоста и видеста, где живяше, и у него пребыста день той. Бе же час яко десятый.
*
Никтоже нечистый или скверный не может войти во внутреннего человека.
Его не пустят херувим и пламенное оружие, приставленные охранять рай сладости (духовное общение с Богом).
Некоторые "молитвенники" любят расспрашивать друг друга о своих молитвенных переживаниях.
Думаю, это свидетельствует о том, что они не были ни разу в своем внутреннем человеке.
*
Что же делать?
Очищать себя от телесных и душевных страстей и ждать, что Бог помилует нас.
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |