dionisiy1500 | Дата: Воскресенье, 14.04.2019, 10:18 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2189
Статус: Offline
| Быт.14. Заблуждения персти
быт14:1 Бысть же в царство амарфала царя сеннаарска, и ариох царь елласарск, и ходоллогомор царь еламск, и фаргал царь языческий быт14:2 сотвориша рать с валлою царем содомским и с варсою царем гоморрским, и с сеннааром царем адамы и с симовором царем севоимским, и с царем валаки: сия есть сигор. быт14:3 Вси сии совещашася на юдоль сланую: сие есть море сланое. быт14:4 Дванадесять лет тии работаша ходоллогомору: третияго же надесять лета отступиша. быт14:5 И в четвертое надесять лето, прииде ходоллогомор, и цари иже с ним, и изсекоша исполинов сущих во астарофе и в карнаине, и языки крепки вкупе с ними, и омеов, иже в сави граде, быт14:6 и хорреов, иже в горах сиирских, даже до теревинфа фарана, иже есть в пустыни. быт14:7 И возвратившеся приидоша ко источнику судному, иже есть кадис: и ссекоша вся князи амаликовы, и аморреов живущих во асасанфамаре. быт14:8 Изыде же царь содомский и царь гоморрский, и царь адаманский и царь севоимский, и царь валаки, сия есть сигор: и ополчишася противу их на брань во юдоли сланой, быт14:9 на ходоллогомора царя еламска и фаргала царя языческа, и амарфала царя сеннаарска и ариоха царя елласарска: четыри цари на пять. быт14:10 Юдоль же сланая имяше кладязи смоляныя. И побеже царь содомский и царь гоморрский, и падоша тамо: оставшиися же бежаша в горняя (и одержаша я). быт14:11 Взяша же вся конныя содомския и гоморрския и вся брашна их, и отидоша. быт14:12 Взяша же и лота сына брата аврамова и имение его, и отидоша: бе бо в содомех живый.
*
Человек, остающийся перстным, непременно проигрывает в умном противостоянии (юдоль сланая) и попадает в плен, как показывает Писание, разным заблуждениям.
Не помогает перстным ни сила страстей (содом = горение) и ни глубина чувственных переживаний (гоморр = погружение). «И побеже царь содомский и царь гоморрский, и падоша тамо»
В начале заблуждения всегда лежит поклонение какой-либо вещи мира, как Богу.
«тии работаша ходоллогомору» - «ходоллогомор царь еламск» - (Елам = твердое, укрепленное место)
*
Примером такого заблуждения может служит, например, понимание преемственности отеческих мнений, как тождественности слов.
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |
dionisiy1500 | Дата: Понедельник, 15.04.2019, 05:49 | Сообщение # 2 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2189
Статус: Offline
| Быт.14.13-24. Как спастись от заблуждений
быт14:13 Пришед же един от уцелевших, возвести авраму пришелцу, иже живяше у дуба мамврийскаго, аморреа брата есхоля и брата авнаня, иже беша союзницы аврамовы. быт14:14 Слышав же аврам, яко пленен бысть лот братаничь его, сочте домочадцы своя триста и осмьнадесять, и погна вслед их даже до дана. быт14:15 И нападе на ня нощию сам и отроцы его (с ним): и порази их и гони их даже до ховала, иже есть ошуюю дамаска: быт14:16 и возврати вся конныя содомския, и лота сына брата своего возврати, и вся имения его, и жены, и люди.
*
Помочь от заблуждений может подвижник, подвизающийся в разумном рождении от Бога (аврам), в том чтобы твердо (мамре = твердый) быть в силе (авнан = сильный) подобия Христа (есхол = виноградная гроздь).
Хорошо самому быть таким подвижником или хотя бы пользоваться его поучениями и молитвами.
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |
dionisiy1500 | Дата: Понедельник, 15.04.2019, 05:54 | Сообщение # 3 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2189
Статус: Offline
| Быт.14.17-20. Правда спасения
быт14:17 Изыде же царь содомский в сретение ему, повнегда возвратитися ему от сеча ходоллогоморскаго, и царей сущих с ним, в юдоль савину: сие же бяше поле царево: быт14:18 и мелхиседек царь салимский изнесе хлебы и вино: бяше же священник Бога вышняго. быт14:19 И благослови аврама, и рече: благословен аврам Богом вышним, иже созда небо и землю: быт14:20 и благословен Бог вышний, иже предаде враги твоя под руки тебе. И даде ему десятину аврам от всего.
*
Когда подвижник бывает освобожден от плена заблуждений, не следует полагать причиной этого молитвы старца, но волю небесного царя (мехиседек = царь правды), который хотел научить заблудшего добродетели (хлеб) и соединить его этим с собой (вино).
Источником всякого совершенства следует полагать не человека, а Бога (и даде ему десятину аврам от всего).
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |
dionisiy1500 | Дата: Понедельник, 15.04.2019, 05:58 | Сообщение # 4 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2189
Статус: Offline
| Быт.14.21-24. Опасность участия в заблуждении
быт14:21 Рече же царь содомский ко авраму: даждь ми мужы, а кони возми себе. быт14:22 Рече же аврам к царю содомску: воздвигну руку мою ко Господу Богу вышнему, иже сотвори небо и землю: быт14:23 аще от нити до ременя сапожнаго возму от всего твоего, да не речеши, яко аз обогатих аврама: быт14:24 кроме сих, яже снедоша отроцы, и части мужей, иже ходиша со мною, есхол, авнан, мамврий: сии да возмут части (своя).
*
Когда будем исправлять заблудших, остережемся приобрести их страсти (даждь ми мужы, а кони возми себе).
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |