[ Обновленные темы · Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Форум » НОВЫЙ » Бытие 1 » Быт.29.13-30. Первоначальный порядок делания и созерцания
Быт.29.13-30. Первоначальный порядок делания и созерцания
dionisiy1500Дата: Среда, 20.02.2019, 08:59 | Сообщение # 1
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2191
Статус: Offline
Быт.29.13-30. Первоначальный порядок делания и созерцания

быт29:13 Бысть же яко услыша лаван имя иакова сына сестры своея, тече во сретение ему и объемь его лобза, и введе его в дом свой. И поведа лавану вся словеса сия.
быт29:14 И рече ему лаван: от костей моих и от плоти моея еси ты. И бе с ним месяц дний.
быт29:15 Рече же лаван иакову: понеже брат мой еси ты, да не поработаеши мне туне: повеждь ми, что мзда твоя есть?
быт29:16 У лавана же бесте две дщери: имя старейшей лиа, имя же юнейшей рахиль.
быт29:17 Очи же лиины болезненны: рахиль же бе добра видом и красна взором зело.
быт29:18 Возлюби же иаков рахиль. И рече: поработаю тебе седмь лет за рахиль дщерь твою меншую.
быт29:19 Рече же ему лаван: лучше ми тебе дати ю, нежели иному отдати мужеви: со мною живи.
быт29:20 И работа иаков за рахиль седмь лет: и быша пред ним яко малы дни, занеже любяше ю.
быт29:21 Рече же иаков лавану: даждь ми жену мою, понеже совершишася дние, да вниду к ней.
быт29:22 Собра же лаван вся мужы места того, и сотвори брак.
быт29:23 И бысть вечер, и поемь лаван лию дщерь свою, введе ко иакову: и вниде к ней иаков.
быт29:24 Даде же лаван лии дщери своей зелфу рабыню свою, ей в рабу.
быт29:25 Бысть же заутра, и се, бяше лиа, и рече иаков лавану: что сие сотворил ми еси? не рахили ли ради работах у тебе? вскую же обидел мя еси?
быт29:26 Отвеща же лаван: несть тако в нашем месте вдати меншую прежде старейшия.
быт29:27 Скончай убо седмины сея, и дам ти и сию за дело, еже делаеши у мене еще седмь лет другия.
быт29:28 Сотвори же иаков тако: и исполни седмины сея: и даде ему лаван рахиль дщерь свою ему в жену.
быт29:29 Даде же лаван рахили дщери своей валлу рабу свою, ей в рабу.
быт29:30 И вниде (иаков) к рахили: возлюби же рахиль паче, неже лию: и работа ему седмь лет другия.


*

Старцы принимают в ученики не всех, но от своего рода (рече ему лаван: от костей моих и от плоти моея еси ты). 

Как они определяют своих? 

Если старец истинен (лаван = белый), то он видит истину.

*

Всякому начинающему подвиг (иаков) более нравится созерцание (рахиль), ради вкушения в ней сладости божественной красоты, и он хотел бы быть с ней в «единую плоть»

Почему нельзя начать созерцать сразу? 

Человек в грехопадении облекся в образ змия, носит в самом своем естестве образ лжи, а потому не может познавать истинного Бога.

Ему следует сначала вернуть себе деланием (лия) божественный образ, и уже затем вкушать в созерцании сладость Божества.

*

Первоначальное же вкушение бывает, думаю, ради познания вкуса божественной сладости, память которой неудержимо влечет к Богу и позволяет безошибочно судить предлагаемое обстоятельствами.

**


Богу нашему слава. Аминь.
 
dionisiy1500Дата: Среда, 20.02.2019, 09:19 | Сообщение # 2
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2191
Статус: Offline
быт29:22 Собра же лаван вся мужы места того, и сотвори брак.

"Брак", может быть, есть образ монашеского пострижения.

*

В связи с малым числом старцев, сейчас пострижение совершает священник.

*

Старец носит в душе образ и подобие Бога (Добродетель).

Священник облачается в одежды добродетели на время служения.

**


Богу нашему слава. Аминь.
 
Форум » НОВЫЙ » Бытие 1 » Быт.29.13-30. Первоначальный порядок делания и созерцания
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск: