dionisiy1500 | Дата: Суббота, 16.12.2017, 07:55 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2191
Статус: Offline
| Быт.11.26-32. О познании Бога
быт11:26 И поживе фарра лет седмьдесят и роди аврама и нахора и аррана. быт11:27 Сия же бытия фарры: фарра роди аврама и нахора и аррана. Арран же роди лота: быт11:28 и умре арран пред фаррою отцем своим в земли, в нейже родися, в стране халдейстей. быт11:29 И пояста аврам и нахор себе жены: и имя жене аврамли сара, и имя жене нахорове мельха, дщи арраня: сей есть отец мельхин и отец есхин. быт11:30 Бяше же сара неплоды и не раждаше детей. быт11:31 И поят фарра аврама сына своего и лота сына арраня, сына сына своего, и сару сноху свою, жену аврама сына своего: и изведе я из земли халдейския ити на землю ханаанску: и приидоша даже до харрана и вселишася тамо. быт11:32 Быша же вси дние фаррины в земли харрани лет двесте пять: и умре фарра в харране.
*
Ханаан (уничиженная, покорная, подвластная земля) Харран (степь, место, сожженное солнцем) Фарра (путешествие; остановка) Аврам (отец высокий) Нахор (храпящий, хриплый) Аран (горный) Сара (госпожа) Милка (царица) Иска (Иегова есть созерцатель)
* Мнение о том, что человек может познать Бога в чем-то величайшем или высочайшем (арран) ложно.
Бог запределен (трансцендентен) человеку, сотворенному по образу и подобию, то есть, вовсе не подлежит познанию в самом себе.
Человеку достаточно знать, что Бог есть причина всех вещей (лот = покрывало). То есть, Бог больше всех вещей, как их Творец.
*
Мнение о том, что Бог не есть собственно никакая из вещей мира, ограничивает движение познания человека направленное на сотворенное.
Всякая прелесть, думаю, есть следствие не соблюдения этого мнения.
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |
dionisiy1500 | Дата: Суббота, 16.12.2017, 07:57 | Сообщение # 2 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2191
Статус: Offline
| Цитата Мнение о том, что Бог не есть собственно никакая из вещей мира, ограничивает движение познания человека направленное на сотворенное.
О том же говорит Давид:
пс76:20 В мори путие твои, и стези твоя в водах многих, и следы твои не познаются.
В каком смысле ограничивает?
В том смысле, что человеку не следует стремиться познать «что есть собственно Бог», но следует стремиться познать «как следует себя устроить, чтобы Бог во мне жил»
Например:
ин1:38 Обращься же Иисус и видев я по себе идуща, глагола има: чесо ищета? Она же реста ему: равви, еже глаголется сказаемо учителю, где живеши? ин1:39 (И) глагола има: приидита и видита. Приидоста и видеста, где живяше, и у него пребыста день той. Бе же час яко десятый.
Или:
исх25:1 И рече Господь к моисею, глаголя: исх25:2 рцы сыном израилевым, и да возмут ми начатки от всех, яже угодна будут сердцу их, да возмете начатки моя. исх25:3 Сей же есть начаток, егоже возмете от них: злато и сребро и медь, исх25:4 и синету и багряницу, и червленицу сугубу (пряденую), и виссон сканый, и власы козия, исх25:5 и кожы овни очервленены, и кожы сини, и древа негниющая, исх25:6 и елей в свещение, фимиам во елей помазания и в сложение фимиама, исх25:7 и камени сардийския, и камени в ваяние на епомиду и подир. исх25:8 И да сотвориши ми освящение, и явлюся в вас:
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |