dionisiy1500 | Дата: Понедельник, 04.12.2017, 07:31 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2191
Статус: Offline
| Быт.17.1-18.5. Жизнь в духе или обрезание
быт17:1 Бысть же авраму лет девятьдесят девять: и явися Господь авраму и рече ему: аз есмь Бог твой, благоугождай предо мною и буди непорочен: быт17:2 и положу завет мой между мною и между тобою: и умножу тя зело. быт17:3 И паде аврам на лицы своем, и рече ему Бог, глаголя: быт17:4 и аз се, завет мой с тобою, и будеши отец множества языков: быт17:5 и не наречется ктому имя твое аврам, но будет имя твое авраам: яко отца многих языков положих тя: быт17:6 и возращу тя зело зело, и положу тя в народы, и царие из тебе изыдут: быт17:7 и поставлю завет мой между мною и между тобою, и между семенем твоим по тебе в роды их, в завет вечен, да буду тебе Бог и семени твоему по тебе: быт17:8 и дам тебе и семени твоему по тебе землю, в нейже обитаеши, всю землю ханааню во одержание вечное, и буду им Бог. быт17:9 И рече Бог ко аврааму: ты же завет мой соблюдеши, ты и семя твое по тебе в роды их. быт17:10 И сей завет, егоже соблюдеши между мною и вами, и между семенем твоим по тебе в роды их: обрежется от вас всяк мужеск пол, быт17:11 и обрежете плоть крайнюю вашу, и будет в знамение завета между мною и вами. быт17:12 И младенец осми дний обрежется вам, всяк мужеский пол в родех ваших: и домочадец, и купленый от всякаго сына чуждаго, иже несть от семене твоего: обрезанием обрежется домочадец дому твоего и купленый. быт17:13 И будет завет мой на плоти вашей в завет вечен. быт17:14 Необрезаный же мужеский пол, иже не обрежет плоти крайния своея в день осмый, погубится душа та от рода своего: яко завет мой разори. быт17:15 И рече Бог аврааму: сара жена твоя не наречется имя ея сара, но сарра будет имя ей: быт17:16 благословлю же ю и дам тебе от нея чадо: и благословлю е, и будет в языки, и царие языков из него будут. быт17:17 И паде авраам на лице свое, и посмеяся, и рече в мысли своей, глаголя: еда столетному (мужу) родится сын? еда и сарра девятидесяти лет (сущи) родит? быт17:18 Рече же авраам к Богу: исмаил сей да живет пред тобою. быт17:19 Рече же Бог ко аврааму: воистинну, се, сарра жена твоя родит тебе сына, и наречеши имя ему исаак: и поставлю завет мой с ним в завет вечен, да буду ему в Бога и семени его по нем. быт17:20 О исмаиле же се послушах тебе: и се благослових его, и возращу его, и умножу его зело: дванадесять языки родит: и дам его в язык велий. быт17:21 Завет же мой поставлю со исааком, егоже родит тебе сарра, во время сие, в лето второе. быт17:22 Сконча же (Бог) глаголя к нему, и взыде Бог от авраама. быт17:23 И поя авраам измаила сына своего, и вся домочадцы своя и вся купленыя, и весь мужеск пол мужей, иже в дому авраамли, и обреза плоть крайнюю их во время дне того, якоже глагола ему Бог. быт17:24 Авраам же девятидесяти девяти лет бяше, егда обреза плоть крайнюю свою. быт17:25 Исмаил же сын его бяше лет трехнадесяти, егда обреза плоть крайнюю свою. быт17:26 Во время (же) дне онаго обрезася авраам и исмаил сын его, быт17:27 и вси мужие дому его, и домочадцы (его) и куплении от инородных языков, и обреза я. быт18:1 Явися же ему Бог у дуба мамврийска, седящу ему пред дверми сени своея в полудни. быт18:2 Воззрев же очима своима, виде, и се, трие мужие стояху над ним: и видев притече в сретение им от дверей сени своея: и поклонися до земли быт18:3 и рече: Господи, аще убо обретох благодать пред тобою, не мини раба твоего: быт18:4 да принесется вода и омыются ноги ваши, и прохладитеся под древом: быт18:5 и принесу хлеб, да ясте, и посем пойдете в путь свой, егоже ради уклонистеся к рабу вашему. И рекоша: тако сотвори, якоже глаголал еси.
*
Зачатие и рождение детей есть образ делания человека в самом себе.
*
Крайняя плоть есть с одной стороны защитный покров, а с другой — источник нечистоты.
В самом общем смысле покров образов.
*
Какой смысл в обрезании крайней плоти?
Избавление от образов, как источника нечистоты.
*
Почему обрезать следует младенца?
Младенец, думаю, есть образ всякого устойчивого делания (навыка).
В образах света, силы, явления, жизни, источников, мыслей, слов, дел, образцов, покоя. То есть, во всех делах, показанных Творцом в семи днях творения.
*
Почему в восьмой день?
В продолжении семи дней жизнью в образах формируется необходимое сокрушение духа
В восьмой день следует перейти от жизни в образах к жизни в духе (обрезаться).
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |
dionisiy1500 | Дата: Понедельник, 04.12.2017, 08:23 | Сообщение # 2 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2191
Статус: Offline
| Переход из жизни в образах к жизни в духе отцы называют исступлением.
Не знаю почему, об этом переходе (и дальнейшем пребывании) говорят, как о лишении свободы, каком-то (неуправляемом) экстазе. Может быть потому, что готового к переходу человека переносит Бог. По слову "Богом моим прейду стену"
Жизнь в духе называют ведением.
Во все время ведения человек продолжает сознавать себя и разумно действовать в созерцании божественных вещей.
Например:
быт18:1 Явися же ему Бог у дуба мамврийска, седящу ему пред дверми сени своея в полудни. быт18:2 Воззрев же очима своима, виде, и се, трие мужие стояху над ним: и видев притече в сретение им от дверей сени своея: и поклонися до земли быт18:3 и рече: Господи, аще убо обретох благодать пред тобою, не мини раба твоего: быт18:4 да принесется вода и омыются ноги ваши, и прохладитеся под древом: быт18:5 и принесу хлеб, да ясте, и посем пойдете в путь свой, егоже ради уклонистеся к рабу вашему. И рекоша: тако сотвори, якоже глаголал еси.
Про Авраама нельзя сказать, что он лишен свободы разумно действовать.
*
Делание Авраама можно назвать «безошибочным созерцанием вокруг истинного ведения» (МИ).
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |
dionisiy1500 | Дата: Понедельник, 04.12.2017, 08:25 | Сообщение # 3 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2191
Статус: Offline
| Замечание по-поводу делания Виктора
Его "обрезание" состоит в покаянии - избавлении от грехов.
Хорошее дело, но для перехода в духовное оказывается недостаточным.
Следует считать грехом не только грех, но и всякий подлежащий чувствам образ.
мф13:44 Паки подобно есть Царствие небесное сокровищу сокровену на селе, еже обрет человек скры, и от радости его идет, и вся, елика имать, продает, и купует село то.
Купить село жизни в духе.
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |