dionisiy1500 | Дата: Четверг, 09.05.2019, 06:49 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2191
Статус: Offline
| Ин.9.1-7. Разумное око
ин9:1 И мимоидый виде человека слепа от рождества. ин9:2 И вопросиша его ученицы его, глаголюще: равви, кто согреши, сей ли, или родителя его, яко слеп родися? ин9:3 Отвеща Иисус: ни сей согреши, ни родителя его, но да явятся дела Божия на нем: ин9:4 мне подобает делати дела пославшаго мя, дондеже день есть: приидет нощь, егда никтоже может делати: ин9:5 егда в мире есмь, свет есмь миру. ин9:6 Сия рек, плюну на землю, и сотвори брение от плюновения, и помаза очи брением слепому, ин9:7 и рече ему: иди, умыйся в купели силоамсте, еже сказается послан. Иде убо и умыся, и прииде видя.
*
Человек в грехопадении потерял способность видеть божественное и Бога.
Но может научиться.
*
Человек видит события жизни (брение) с которыми соединены божественные разумения (плюновение).
Видит страстно, а потому остается в лежащих на поверхности буквальных смыслах.
Чтобы видеть божественное, следует избавиться от страстности (иди, умыйся в купели силоамсте). Силом означает мир, спокойствие.
Господь велит так делать всем, кто считает себя слепым (еже сказается послан).
Тот, кто избавится от страстности (иде убо и умыся), сможет видеть божественное (и прииде видя).
**
ин9:39 И рече Иисус: на суд аз в мир сей приидох, да невидящии видят, и видящии слепи будут. ин9:40 И слышаша от фарисей сия сущии с ним и реша ему: еда и мы слепи есмы? ин9:41 Рече им Иисус: аще бысте слепи были, не бысте имели греха: ныне же глаголете, яко видим, грех убо ваш пребывает.
*
Человеку полезней считать себя слепым, так как в этом случает он упражняется в том, чтобы лучше видеть.
Обратно, считающий себя видящим нерадит о своем разумном оке.
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |