dionisiy1500 | Дата: Пятница, 14.04.2017, 08:12 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2189
Статус: Offline
| лк19:1 И вшед прохождаше иерихон. лк19:2 И се, муж нарицаемый закхей, и сей бе старей мытарем, и той бе богат: лк19:3 и искаше видети Иисуса, кто есть, и не можаше от народа, яко возрастом мал бе: лк19:4 и предитек, возлезе на ягодичину, да видит, яко хотяше мимо ея проити. лк19:5 И яко прииде на место, воззрев Иисус виде его и рече к нему: закхее, потщався слези: днесь бо в дому твоем подобает ми быти. лк19:6 И потщався слезе и прият его радуяся. лк19:7 И видевше вси роптаху, глаголюще, яко ко грешну мужу вниде витати. лк19:8 Став же закхей рече ко Господу: се, пол имения моего, Господи, дам нищым: и аще кого чим обидех, возвращу четверицею. лк19:9 Рече же к нему Иисус, яко днесь спасение дому сему бысть, зане и сей сын авраамль есть: лк19:10 прииде бо Сын Человечь взыскати и спасти погибшаго.
*
Пока человек жив (иерихон), может подвизаться в познании Бога.
Подвизающийся в познании Бога (подобно мытарю) во всяком встречающемся обстоятельстве жизни находит себе часть и усваивает ее.
*
Лучший в познании (старей) упражняется в возвышенном исполнении закона (предитек, возлезе на ягодичину, да видит), чтобы хотя бы в этом увидеть Христа.
А когда Господь, увидев его усердие и высоту, посетит его душу, то упражняется в заповедях любви (се, пол имения моего, Господи, дам нищым) и в устроении в себе источника божественной премудрости (аще кого чим обидех, возвращу четверицею).
*
(се, пол имения моего, Господи, дам нищым)
Заповедь любви к ближнему состоит в том, чтобы равно любить себя и ближнего.
*
(аще кого чим обидех, возвращу четверицею)
Источником божественной премудрости является херувим, имеющий четыре лица.
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |
dionisiy1500 | Дата: Пятница, 14.04.2017, 08:32 | Сообщение # 2 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2189
Статус: Offline
|
Ударять во что-то головой не прибавляет ума.
*
Прочитал в Евангелии "се пол имения моего дам нищим", как заповедь о любви к ближнему.
Не мог не исполнить ее, поделившись с возможно имеющимися здесь ближними полезным знанием.
*
Если кто хочет божественного посещения, то пусть возвышенно исполняет Закон.
*
Вы не спрашивали себя, Алексей, почему Дионисий никогда не пытается опровергнуть, обличить или поругать "оппонентов"
Не потому, что не мог, но потому, что не велит божественный Закон.
Закон любви запрещает мстить и предлагает делать полезное.
Чего и всем желаю в качестве важного упражнения.
**
Ударять во что-то головой не прибавляет ума.
*
Прочитал в Евангелии "се пол имения моего дам нищим", как заповедь о любви к ближнему.
Не мог не исполнить ее, поделившись с возможно имеющимися здесь ближними полезным знанием.
*
Если кто хочет божественного посещения, то пусть возвышенно исполняет Закон.
*
Вы не спрашивали себя, Алексей, почему Дионисий никогда не пытается опровергнуть, обличить или поругать "оппонентов"
Не потому, что не мог, но потому, что не велит божественный Закон.
Закон любви запрещает мстить и предлагает делать полезное.
Чего и всем желаю в качестве важного упражнения.
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |