Пятница, 24.11.2017, 10:07
Художество Добродетели
Главная Регистрация Вход
Приветствую Вас, Гость · RSS
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
Страница 1 из 11
Форум » НОВЫЙ » Евангелие от Марка » мк.8.1-26. О разумении образов Писания
мк.8.1-26. О разумении образов Писания
dionisiy1500Дата: Вторник, 04.04.2017, 06:54 | Сообщение # 1
Генерал-полковник
Группа: Администраторы
Сообщений: 896
мк8:1 В тыя дни, зело многу народу сущу, и не имущым чесо ясти, призвав Иисус ученики своя, глагола им:
мк8:2 милосердую о народе, яко уже три дни приседят мне и не имут чесо ясти:
мк8:3 и аще отпущу их не ядших в домы своя, ослабеют на пути: мнози бо от них издалеча пришли суть.
мк8:4 И отвещаша ему ученицы его: откуду сих возможет кто зде насытити хлебы в пустыни?
мк8:5 И вопроси их: колико имате хлебов? Они же реша: седмь.
мк8:6 И повеле народу возлещи на земли: и приемь седмь хлебов, хвалу воздав, преломи и даяше учеником своим, да предлагают: и предложиша пред народом.
мк8:7 И имяху рыбиц мало: и (сия) благословив, рече предложити и тыя.
мк8:8 Ядоша же и насытишася: и взяша избытки укрух, седмь кошниц.
мк8:9 Бяху же ядших яко четыре тысящы. И отпусти их.
*
мк8:10 И абие влез в корабль со ученики своими, прииде во страны далмануфански.
мк8:11 И изыдоша фарисее и начаша стязатися с ним, ищуще от него знамения с небесе, искушающе его.
мк8:12 И воздохнув духом своим, глагола: что род сей знамения ищет? аминь глаголю вам, аще дастся роду сему знамение.
мк8:13 И оставль их, влез паки в корабль, (и) иде на он пол.
*
мк8:14 И забыша ученицы его взяти хлебы и разве единаго хлеба не имяху с собою в корабли.
мк8:15 И прещаше им, глаголя: зрите, блюдитеся от кваса фарисейска и от кваса иродова.
мк8:16 И помышляху, друг ко другу глаголюще, яко хлебы не имамы.
мк8:17 И разумев Иисус, глагола им: что помышляете, яко хлебы не имате? не у ли чувствуете, ниже разумеете? еще ли окаменено сердце ваше имате?
мк8:18 очи имуще не видите? и ушы имуще не слышите? и не помните ли,
мк8:19 егда пять хлебы преломих в пять тысящ, колико кош исполнь укрух приясте? Глаголаша ему: дванадесять.
мк8:20 Егда же седмь в четыре тысящы, колико кошниц исполнения укрух взясте? Они же реша: седмь.
мк8:21 И глагола им: како не разумеете?
*
мк8:22 И прииде в вифсаиду: и приведоша к нему слепа, и моляху его, да его коснется.
мк8:23 И емь за руку слепаго, изведе его вон из веси: и плюнув на очи его, (и) возложь руце нань, вопрошаше его, аще что видит?
мк8:24 И воззрев глаголаше: вижу человеки яко древие ходящя.
мк8:25 Потом (же) паки возложи руце на очи его и сотвори его прозрети: и утворися и узре светло все.
мк8:26 И посла его в дом его, глаголя: ни в весь вниди, ни повеждь кому в веси.


*

Далмануфа (владение вдовы)

Вифсаида (дом рыбной ловли)

*

Встречаются люди, души которых овдовели от Бога (страны далмануфански), и  которые потому не понимают возвышенных смыслов Писания.

Не понимают потому, что не имеют Духа, хотя внешне исправны (фарисеи).

Они постоянно спорят и ищут знамений.

Печально, но знамение не дастся им, потому, что его дает Дух (и воздохнув духом своим, глагола: что род сей знамения ищет? аминь глаголю вам, аще дастся роду сему знамение).

Таким людям не может помочь даже Господь, и потому они оставляются Им в том, в чем они есть.

*

Чтобы уберечь учеников от такой беды, Господь указывает им уклоняться (прещаше им, глаголя), как от только внешнего делания (зрите, блюдитеся от кваса фарисейска), так и от телесного понимания Писания (и от кваса иродова).

*

Если слепой для возвышенного созерцания захочет прозреть, то может прийти к Господу Иисусу жизнью в смыслах умеющих возвышенно созерцать и их молитвами  (приведоша к нему слепа, и моляху его, да его коснется).

Господь:

сначала изводит слепого делами из нерассудительной (мирской) жизни (и емь за руку слепаго, изведе его вон из веси),

а затем дарует ему духовное зрение (и плюнув на очи его),

и учит делать и созерцать ((и) возложь руце нань, вопрошаше его, аще что видит?).

Ученик сначала приобретает способность созерцать образы жизни (вижу человеки яко древие ходящя), а затем и все остальное (и узре светло все).

Научившемуся возвышенному деланию и созерцанию следует пребывать в них (посла его в дом его), не посещать живущих нерассудительно (ни в весь вниди) и не говорить им о возвышенном (ни повеждь кому в веси).

**


Богу нашему слава. Аминь.
 
Форум » НОВЫЙ » Евангелие от Марка » мк.8.1-26. О разумении образов Писания
Страница 1 из 11
Поиск: