[ Обновленные темы · Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Форум » Размышления о Священном Писании » Евангелие от Матфея » Мф.1.1-17. Смыслы родословия Иисуса Христа
Мф.1.1-17. Смыслы родословия Иисуса Христа
dionisiy1500Дата: Пятница, 03.04.2020, 05:16 | Сообщение # 1
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2189
Статус: Offline
Мф.1.1-17. Смыслы родословия Иисуса Христа

мф 1:1 Книга родства Иисуса Христа, сына давидова, сына авраамля.
мф1:2 Авраам роди исаака. Исаак же роди иакова. Иаков же роди иуду и братию его.
мф1:3 Иуда же роди фареса и зару от фамары. Фарес же роди есрома. Есром же роди арама.
мф1:4 Арам же роди аминадава. Аминадав же роди наассона. Наассон же роди салмона.
мф1:5 Салмон же роди вооза от рахавы. Вооз же роди овида от руфы. Овид же роди иессеа.


мф1:6 Иессей же роди давида царя. Давид же царь роди соломона от уриины.
мф1:7 Соломон же роди ровоама. Ровоам же роди авию. Авиа же роди асу.
мф1:8 Аса же роди иосафата. Иосафат же роди иорама. Иорам же роди озию.
мф1:9 Озиа же роди иоафама. Иоафам же роди ахаза. Ахаз же роди езекию.
мф1:10 Езекиа же роди манассию. Манассиа же роди амона. Амон же роди иосию.
мф1:11 Иосиа же роди иехонию и братию его, в преселение вавилонское (В некиих греч.: иосиа же роди иоакима и братию его. Иоаким же роди иехонию в преселение вавилонское.)
 

мф1:12 По преселении же вавилонстем, иехониа роди салафииля. Салафииль же роди зоровавеля.
мф1:13 Зоровавель же роди авиуда. Авиуд же роди елиакима. Елиаким же роди азора.
мф1:14 Азор же роди садока. Садок же роди ахима. Ахим же роди елиуда.
мф1:15 Елиуд же роди елеазара. Елеазар же роди матфана. Матфан же роди иакова.
мф1:16 Иаков же роди иосифа, мужа Мариина, из неяже родися Иисус, глаголемый Христос.


мф1:17 Всех же родов от авраама до давида родове четыренадесяте: и от давида до преселения вавилонскаго родове четыренадесяте: и от преселения вавилонскаго до Христа родове четыренадесяте.

*

Родословие евангелия от Матфея разделено на три части.

Первая (от авраама до давида) описывает разумное делание (авраам) подвижника, чтобы сотворить свою душу по образу Бога, как Сущего (иессей = Иегова есть Сущий) (1).

Вторая описывает проблемы царства. (2)

Третья — священства (3).

Когда подвижник усвоит первое, второе и третье, то подготовит себя (иосиф = да приложит) к созерцанию Бога во Христе Иисусе (4).

Соединив четыре указанных делания, подвижник устроит себя по образу херувима.

**


Богу нашему слава. Аминь.
 
Форум » Размышления о Священном Писании » Евангелие от Матфея » Мф.1.1-17. Смыслы родословия Иисуса Христа
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск: