dionisiy1500 | Дата: Среда, 02.08.2017, 10:45 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2189
Статус: Offline
| мф.1.3. Оставление грехов
мф1:3 Иуда же роди фареса и зару от фамары. Фарес же роди есрома. Есром же роди арама.
*
быт38:1 Бысть же в то время, отиде иуда от братии своея и прииде к человеку некоему одолламитину, емуже имя ирас: быт38:2 и виде тамо иуда дщерь человека хананейска, ейже имя сава: и поят ю, и вниде к ней: быт38:3 и заченши роди сына, и нарече имя ему ир: быт38:4 и заченши еще роди сына и нарече имя ему авнан: быт38:5 и приложивши роди сына (третияго) и нарече имя силом: сия же бе в хасве, егда роди сих. быт38:6 И поя иуда жену иру первенцу своему, ейже имя фамарь. быт38:7 Бысть же ир первенец иудин зол пред Господем: и уби его Бог. быт38:8 Рече же иуда авнану: вниди к жене брата твоего и совокупися с нею, и возстави семя брату твоему. быт38:9 Познав же авнан, яко не ему будет семя, бысть егда вхождаше к жене брата своего, проливаше (семя) на землю, еже не дати семене брату своему: быт38:10 зло же явися пред Богом, яко сотвори сие: и умертви и сего. быт38:11 Рече же иуда фамари, невестце своей (по смерти дву сынов своих): седи вдовою в дому отца твоего, дондеже велик будет силом, сын мой. Рече бо (во уме си): да не когда умрет и сей, якоже и братия его. Отшедши же фамарь, седяше в дому отца своего. быт38:12 Умножишася же дние, и умре сава жена иудина. И утешився иуда, взыде к стригущым овцы его сам, и ирас пастырь его одолламитин, во фамну. быт38:13 И возвестиша фамари невестце его, глаголюще: се, свекор твой восходит во фамну стрищи овцы своя. быт38:14 Она же свергши ризы вдовства с себе, облечеся в ризу летнюю и украсися, и седе пред враты енани, яже суть на пути фамны: ведяше бо, яко велик бысть силом: сей же не даде ея ему в жену. быт38:15 И видев ю иуда, возмне ю блудницу быти: покры бо лице свое, и не позна ея. быт38:16 Уклонися же к ней путем и рече ей: попусти ми внити к себе. Не позна бо, яко невестка ему есть. Она же рече: что ми даси, аще внидеши ко мне? быт38:17 Он же рече: аз тебе послю козлище коз от овец моих. Она же рече: аще даси ми залог, дондеже пришлеши. быт38:18 Он же рече: кий залог тебе дам? Она же рече: перстень твой и гривну, и жезл иже в руце твоей. И даде ей, и вниде к ней, и зача во утробе от него. быт38:19 И воставши отиде, и сверже ризу летнюю с себе и облечеся в ризы вдовства своего. быт38:20 Посла же иуда козлище от коз рукою пастыря своего одолламитина взяти залог от жены, и не обрете ея. быт38:21 Вопроси же мужей места того и рече им: где есть блудница бывшая во енане на распутии? И реша: не бе зде блудница. быт38:22 И возвратися ко иуде и рече: не обретох: и человецы места того глаголют: несть зде блудницы. быт38:23 Рече же иуда: да имать та: но да не когда посмеются нам: аз убо послах козлище сие, ты же не обрел еси. быт38:24 Бысть же по трех месяцех, поведаша иуде, глаголюще: соблуди фамарь невестка твоя, и се, во утробе имать от блуда. Рече же иуда: изведите ю, и да сожгут ю. быт38:25 Она же ведома посла к свекру своему, глаголющи: от человека, егоже сия суть, аз во утробе имам. И рече: познай, чий перстень и гривна и жезл сей. быт38:26 Позна же иуда и рече: оправдася фамарь паче мене, яко не дах ея силому сыну моему. И не приложи ктому познати ю. быт38:27 Бысть же егда раждаше, и беста близнята во утробе ея. быт38:28 Бысть же в рождении ея, един произнесе руку: вземши же баба навяза на руку его червлень, глаголющи: сей изыдет первый. быт38:29 Егда же вовлече руку, и абие изыде брат его. Она же рече: что пресечеся тебе ради преграждение? И прозва имя ему фарес.
*
Фамарь (пальмовое дерево), думаю, есть образ христианской (подвижнической) жизни. Жесткой и скорбной внешне, совершенной в хвалении внутри, делающей и плодоносящей в своей высоте.
Подвижник хвалящий Сущего в явлении божественных совершенств (иуда) в своей христианской жизни (фамарь) рождает оставление грехов и мир с Богом (фарес = расторгающий) и бывает образом совершенства для тех, кто его видит (зара = солнце).
Рождает не в бодрствовании (ир = неусыпный, стрегущий, бодрствующий), не силе делать телесное (авнан), не в покое (силом = мир, спокойствие), но в хвалении Бога.
12 Прошло много времени, и умерла дочь Шуи, жена Иудина. Иуда, утешившись, пошел в Фамну к стригущим скот его, сам и Хира, друг его, Одолламитянин. (синодальный перевод)
*
Пока подвижник подвизается быть праведным ради счастья, богатства или благополучия (шуя), полагает себя знатным и благородным (хира), не может иметь мир с Богом.
Хорошо, когда подвижник научится оправдывать других, а обвинять себя:
быт38:26 Позна же иуда и рече: оправдася фамарь паче мене, яко не дах ея силому сыну моему. И не приложи ктому познати ю.
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |